Kepribadian



INFP - The "Dreamer"



INFPs are introspective, private, creative and highly idealistic individuals that have a constant desire to be on a meaningful path. They are driven by their values and seek peace. Empathetic and compassionate, they want to help others and humanity as a whole. INFPs are imaginative, artistic and often have a talent for language and writing. They can also be described as easygoing, selfless, guarded, adaptable, patient and loyal.


Details

Preferences
Introverted
iNtuition
Feeling
Perceiving


Temperament
NF (Visionary)


Primary Function
Introverted Feeling


Secondary Function
Extraverted Intuition


Tertiary Function
Introverted Sensing


Least Function
Extraverted Thinking


Intrapersonal Intelligence


People with intrapersonal intelligence are adept at looking inward and figuring out their own feelings, motivations and goals. They are introspective and seek understanding. They are intuitive and typically introverted. They learn best independently.


Common Characteristics
  • Introverted
  • Prefers working alone
  • Philosophical
  • Self-aware
  • Perfectionistic
  • Often thinks of self-employment
  • Enjoys journaling
  • Intuitive
  • Independent
  • Spends time thinking and reflecting
  • Likes learning about self
Career Matches
  • Psychologist
  • Philosopher
  • Writer
  • Theologian
_________________________________________________________________________

Ini hasil web dari tes kepribadian yang gw ikutin bener ga ya?? i gues so ^_^. The dreamer is really good thing!




postingan 2 hari yang lalu...



GYAAAAAAAAAA!!!! 

okay let me tell you a story about a very stupid silly girl. Ga bukan gw yang bodo tapi DIA!! Sialan amat ngaku - ngaku insomnia trus ngajakin gw 'ngobrol' then after that he left me without saying. Damn! annoying! seriously! Harusnya gw tading langsung tidur aja ya ga usah meduliin omongan dia. Yah tapi gw juga lagi nunggu streaming d youtube sih hahaha jadi sekalian aja daripada nunggu ga jelas. Tapi tetep aja kesel (# - -) 

Tapiii berkat itu gw jadi bisa liat muka imut - imut Teppei!!! hahaha tapi rasanya gw jadi aneh, kemampuan garing gw ilang kemana yaaa? susah cari inspirasi nih buat ngegaring, padahal itu cara yang ajaib buat nyembunyiin perasaan lo. Soalnya yang namnya manusia emang WAJIB jujur ama dirinya sendiri ama perasaannya, at least kita punya hak untuk hidup kan?? Tapi terkadang yang namanya perasaan tuh harus disembunyiin juga, bukannya ga mau ngadepin kenyataan hanya aja terkadang kita harus menyesuaikan dengan kondisi ga bisa kan kita nunjukin emosi kita terus? Kita juga harus dewasa ngadepin sesuatu

0 talks: